Image Image Image Image Image

TwitterFacebookLinkedin

Scroll to Top

To Top

» Dame Lume (Dame fuego)

Dame Lume (Dame fuego)

On 24, Sep 2014 | No Comments | In | By Héctor Carré

Dame Lume (Dame fuego)

Dengue, un tímido bombero inocente y apasionado, es víctima involuntaria de una trama para extorsionar a su poderoso y corrompido padre. El instrumento de la extorsión es Candela, una profesional que se enamora del joven contra su propia voluntad. Cuando ambos son conscientes de lo que ocurre intentan escapar de la tela de araña montada con la ayuda de Sonsoles, la mejor amiga de Dengue.

Cartel dame lume más compTítulo en V.O.: Dame Lume

Nacionalidad: España Año:

Duración: 96 min.

Género: Comedia

Color o en B/N: Color

Calificación: Mayores 13 años

El cartel de la izquierda representa la idea de cartel que me hubiese gustado hacer para la película este otro fue el  elegido por la distribuidora, aunque a mi no gustaba nada.
Damefuego1

Ficha técnica:Dame lume ficha
Nesta longametraxe coa que debutei na dirección tiven o pracer de traballar con Juanjo Menéndez, nunha das poucas veces que facía un malvado. Xa tiña problemas para recordar o texto pola súa enfermidade, máis aínda así fixo un traballo magnífico e foi extremadamente xeneroso comigo e con todo o equipo. Creo que fixo un bo equipo con Mercedes Sampietro, nesa caricatura de pais ricos e sobreportectores.  Cos actores, coma sempre, tiven unha boa experiencia de traballo e creo que o resultado foi bo.
A miña idea era facer unha comedia de estilo independente como as que se facían en América, máis non sei se o nosa industria estaba en esas, ou mesmo se o conseguín. Xa pasaron vinte anos desde a última vez que a vin en algún dos festivais nos que fomos convidados.

Submit a Comment